Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/fusqgaph/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت تولیدی میوه خشک مکعبی - لاوینسا

شرکت تولیدی میوه خشک مکعبی

شرکت تولیدی میوه خشک مکعبی مستقیم های بسیار گوشتی و خوشمزه را از تولیدکنندگان و کشاورزان خریداری کرده و توسط دستگاه‌های اسلایسر به برش های مکعبی یک اندازه و یکدست شده و در دستگاه های صنعتی میوه خشک کن خشک می‌کند.

امروزه انواع میوه های خشک طرفداران زیادی در نقاط مختلف دنیا دارد و با توجه به روش های مختلف خشک کردن و طعم های جذاب و متفاوت، می توان بازارهای بسیار خوبی جذب کرد.


برای خرید می توانید با کارشناسان تجاری ما تماس بگیرید کیوی به روز را به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

شرکت تولیدی میوه خشک مکعبی

میوه خشک شده را کجا نگهداری کنیم؟

میوه خشک شده را کجا نگهداری کنیم؟ از آنجا که آب میوه ها در هنگام خشک کردن تقریباً بخار شده و دیگر آبی داخل میوه آن باقی نمی ماند این محصولات دارای عمر طولانی تری بوده و می توانید برای مدت بیشتری آنها را نگهداری کنید ولی بهتر است که انواع میوه های خشک خریداری شده را در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.

فریزر ها و یخچال ها مکان مناسبی برای نگهداری این محصولات می باشند حتی می‌توانید این محصولات را در انباری ها و جاهایی که به دور از نور و تاریک هستند نگهداری نمایید.

فقط باید به این نکته توجه کنید که در محل نگهداری میوه های خشک هیچ رطوبت و یا نمی وجود نداشته باشد تا بتوانید مدت زمان طولانی تری از این محصولات نگهداری کرده و استفاده نمایید.

از انواع میوه های خشک کیوی روی درخت می توانید به عنوان میان وعده برای پذیرایی از میهمانان و جشن ها استفاده نمایید.

امروزه میوه های خشک طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و میوه خشک پاستیلی یکی از انواع میوه های خشک می باشد این محصولات از اسانس میوه تهیه شده و با استفاده از ژلاتین به صورت ژله ای در می آیند و در بسته بندی های با کیفیت بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود.

میوه های خشک ژله ای خوراکی خوشمزه و محبوب کودکان به شمار می آید و شما می توانید برای افزایش هوش و توانایی جسمانی بچه ها و کودکان از انواع میوه های پاستیلی استفاده نمایید.برای سفارش میوه خشک می توانید با کارشناسان تجاری ما ارتباط بگیرید.

شرکت تجاری ما این محصولات را را در بسته بندی های مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار همه شما خریداران عزیز قرار می دهد.

فروش تضمینی میوه خشک مکعبی

فروش تضمینی میوه خشک مکعبی شرکت تجاری رو یکی از فروشندگان معتبر انواع میوه خشک در کشور می باشد و میوه خشک مکعبی را به صورت تضمینی در اختیار همه شما خریداران عزیز قرار میدهد برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و زمان سفارش این محصولات آنها را در بسته بندی های مرغوب و با قیمت مناسب و ارزان به صورت غیرحضوری و عمده خریداری نمایید شرکت تجاری ما انواع میوه خشک مکعبی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما