Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/fusqgaph/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش میوه خشک صنعتی قیمت مناسب - لاوینسا

فروش میوه خشک صنعتی قیمت مناسب

میوه خشک صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و فوق العاده به فروش می رسد. این محصول خوشمزه و چهارفصل بوده و در سال های اخیر جز پرفروش ترین کالا در دسته ی تنقلات و خشکبار بوده است و توانسته توجه کثیری از خریداران را به خود جلب نماید. برخی مراکز فروش جهت افزایش و ارتقای سطح تقاضا برای محصولات خود، قیمت ویژه ای برای مشتریان لحاظ نموده اند.

فروش میوه خشک صنعتی قیمت مناسب

مشخصات میوه خشک صنعتی

مشخصات میوه خشک صنعتی میوه خشک صنعتی در حجم زیادی توسط پیشرفته ترین دستگاه ها در محیطی وسیع و استریل تولید می شوند. به دلیل افزایش محبوبیت این تنقلات خشک و ترد، روز به روز تولید میوه خشک به عنوان یک حرفه ی پر درآمد، تخصصی تر و حساس تر می شود.میوه خشکی که در کارخانه های صنعتی تولید می شود. از برترین میوه های فصل مانند میوه خشک بلوبری، موز ، سیب، پرتقال، زردآلو، خرما، کیوی، گلابی ، کشمش ، گوجه ، خرمالو، هلو و غیره بدست می آید.

از آنجا که در میوه های خشک آب زیادی از دست می رود ، میزان قند بیشتر است ، طعم و کالری شدیدتری دارد. اگر میوه ها و سبزیجات به درستی خشک شوند ، ویتامین ها و مواد معدنی بسیار بیشتری دارند. میوه های خشک قند میوه بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند. در بسیاری از میوه های خشک ، مشاهده می شود که میزان قند ۵۰ درصد افزایش می یابد ، این افزایش بر کربوهیدرات های محصول نیز تأثیر می گذارد.

میوه های خشک معمولی به دلیل دارا بودن فیبر زیاد می توانند برای روده ها مفید باشند ، اما در صورت مصرف بیش از حد ، می توانند شکایاتی مانند نفخ و ملین ها ایجاد کنند. از آنجا که میزان چربی میوه های خشک کمی افزایش یافته است ، به عنوان میان وعده بیشتر از شکلات ترجیح داده می شود.

میزان کم آب میوه های خشک شده مشکل بزرگی نیست ، این می تواند با نوشیدن یک لیوان آب اضافی در روز جبران شود. با گنجاندن میوه خشک بر میز پذیرایی خود علاوه بر بهره مندی از طعم ناب مخلوط میوه ها، ترکیبی از خواص متنوع دریافت خواهید کرد و بدنتان را در برابر بیماری ها ایمن خواهید نمود.

تولید میوه خشک صنعتی عمده

تولید میوه خشک صنعتی عمده تولید کننده میوه خشک برای تامین بهترین میوه خشک صنعتی، از میوه های مرغوب چهارفصل استفاده کرده پس از برگزیدن میوه های سالم و اعلا آنها را در نهایت بهداشت توسط مجهزترین خشک کن های صنعتی آماده سازی و وارد مرحله ی توزیع عمده می نماید. اگر خواستار میوه خشک عمده با قیمت ویژه هستید پیشنهاد می کنیم از عمده فروشان این محصول را با تضمین کیفیت تهیه نمایید. از محصولات جانبی قابل فروش با قیمت مناسب می توان دستگاه اسلایسر گوجه و پیاز و دستگاه میوه خشک کن را نام برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما