پخش عمده میوه خشک بسته بندی ایرانی در بازار جهانی در مقایسه با صادرات فله ای این محصول اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که در این صورت بحث برندسازی و تبلیغات به عنوان یکی از اجزاء اساسی فروش در اقتصاد امروز، به صورت هدفمند و کارآمد تری دنبال می شود.
- نمایندگی انحصاری فروش میوه خشک
- خریدار اصلی میوه خشک بسته بندی
- بازار عمده تجارت میوه خشک بسته بندی
- مشتری عمده میوه خشک بسته بندی شده
- فروش عمده میوه خشک بسته بندی شده
- تولید و فروش میوه خشک
- پخش عمده میوه خشک بسته بندی مناسب مدارس
- بزرگترین بازار خرید و فروش میوه خشک
- پخش عمده میوه های خشک بسته بندی
- تولید کننده انواع میوه خشک ارگانیک و با کیفیت در ایران
- توزیع عمده میوه خشک مخلوط بسته بندی ویژه همایش
- عمده فروش میوه های خشک شده در تهران
نمایندگی انحصاری فروش میوه خشک
امروزه اهمیت فروش در خصوص محصولات مختلف بیش از تولید و بحث های کیفی و کمی آن مطرح است؛ چرا که بدون تحقق فروش و صرفاً با تولید یک محصول هر چند با کیفیت بالا و متفاوت از موارد مشابه موجود، نمی توان پشتوانه و تضمینی برای ادامه ی تولید و رونق کسب و کار متصور بود.
این امر در خصوص بازار فروش میوه های خشک نیز صادق است و بنابراین بایستی از روش های مختلف جذب مشتری به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.
در واقع تحقق فروش صرفاً با جذب مشتری صورت می گیرد و بنابراین برای توسعه ی آن بایستی به دنبال جذب مشتری بیشتر بود. در این راستا استفاده از نمایندگی فروش میوه خشک می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
چرا که در این صورت محصولات تولید شده در یک واحد تولیدی، در دسترس تعداد بیشتری از افراد جامعه قرار می گیرد و این به معنای افزایش تبلیغات و معرفی محصول به منظور افزایش فروش می باشد.
قاعدتاً یکی از بهترین شرایط فروش برای میوه خشک، پخش عمده میوه خشک بسته بندی شده است که می تواند در نمایندگی های مختلف ارائه گردد. اما برای اخذ نمایندگی انحصاری فروش این محصولات، شرایطی باید لحاظ گردد که مورد تواقق شرکت فروش میوه خشک و نمایندگی باشد؛ امری که می تواند قبل از شروع به همکاری در قالب یک قرارداد منعقد شود.
خریدار اصلی میوه خشک بسته بندی
مانند هر محصول دیگری بازار های هدف متفاوتی برای میوه خشک وجود دارد؛ مصارف آجیلی، دمنوشی و پودری از جمله کاربردهای متنوعی هستند که برای این محصول می توان نام برد.
اما یکی از بهترین شیوه های توزیع انواع میوه خشک در بازار، پخش عمده میوه خشک بسته بندی می باشد که خریدار اصلی این محصولات می تواند اقشار مختلفی باشند.
استفاده در مدارس، میان وعده های کارمندان، همایش و سالن های پذیرایی و فرودگاه از جمله گزینه هایی است که می تواند برای پخش میوه خشک های بسته بندی شده در نظر گرفت. قاعدتاً برای هر کدام از موارد بیان شده بایستی در بحث کیفیت میوه خشک ، وزن و نوع بسته بندی انتخابی متناسب انجام گیرد.
بازار عمده تجارت میوه خشک بسته بندی
تولید میوه خشک موجب ایجاد بسترهای مناسبی برای تجارت و صادرات شده است. این امر با توجه به جایگاه خوبی که ایران در صادرات خشکبار دارد، می تواند با برنامه ی بیشتری دنبال شود. اما یکی از مشکلاتی که در مورد صادرات خشکبار با آن رو به رو هستیم، خروج محصولات به صورت فله از بازار کشور است.
کاملاً واضح است که این امر می تواند زمینه ساز مناسبی برای بسته بندی در کشور مقصد و فروش محصولی ایرانی با یک برند خارجی شود. بنابراین حال که در خصوص صادرات میوه خشک صنعتی هنوز در ابتدای راه هستیم، لازم است به صورت هدفمند در خصوص تجارت میوه خشک بسته بندی شده، برنامه ریزی نماییم.
و برند شرکت های ایرانی را در بازارهای جهانی مطرح نماییم. قاعدتاً توجه به این امر با در نظر داشتن این نکته که روند رو به رشدی را در خصوص محصولات بسته بندی شده داریم، می تواند موجب رونق بیشتر تولید و پخش میوه خشک در بازار جهانی شود.
مشتری عمده میوه خشک بسته بندی شده
خرید و فروش میوه خشک به صورت بسته بندی چه مزایایی دارد و مشتریان عمده ی این بازار چه کسانی خواهند بود؟ قاعدتاً امروزه که جوامع مختلف به ویژه در شهرهای پیشرفته با انواع آلاینده های محیطی روبه رو هستند، ضرورت استفاده از محصولات غذایی به صورت بسته بندی بیشتر احساس می شود. این امر در خصوص انواع میوه خشک بسته بندی نیز نیازمند توجه خواهد بود.
در این صورت می توان محصول را با شرایط کیفی بهتر و در مدت زمان طولانی تری نگهداری و مصرف نمود. این امر همچنین می تواند بازار عمده میوه خشک را نیز گسترش دهد.
چرا که ارائه ی میوه خشک هایی با قیمت بالا در بسته هایی با حجم کوچک، می تواند خرید و سفارش این محصول را برای طیف بیشتری از مشتریان بازار آجیل میسر سازد.
همایش ها و جشن ها، مهمانی ها، ورزش هایی مانند کوهنوردی و به طور کلی میان وعده های غذایی در مکان ها و افراد مختلف جامعه از جمله مواردی است که برای عرضه میوه خشک بسته بندی شده می توان انتخاب نمود.
فروش عمده میوه خشک بسته بندی شده
با توجه به مثال هایی که برای عرضه میوه خشک بسته بندی شده بیان شده، به راحتی می توان دریافت که می توان با تبلیغات و بازاریابی مناسب، بازارهای فروش مناسبی برای میوه خشک بسته بندی شده ارائه داد.
حاشیه سود بیشتر و جذب تعداد بیشتری از مشتریان برای خرید میوه خشک های بسته بندی در وزن هایی کوچکی مانند ۴۰، ۵۰، ۱۰۰ و یا ۲۵۰ گرمی از امری است که می تواند در صورت استفاده درست از روش های مختلف فروش اتفاق بیافتد.
بنابراین فروشندگان عمده ای که انواع میوه خشک فله را به مشتریان خود عرضه می کنند، می توانند از بسته بندی های متنوع و جذاب به منظور ارائه ی محصول به تعداد بیشتری از مشتریان استفاده کنند. بسته بندی های تلقی، پاکتی، فانتزی، لفافه آلومینیوم و دیگر موارد موجود، هر کدام می تواند برای مشتری خاص خود جذاب بوده و موجب رونق فروش شود.
تولید و فروش میوه خشک
همان طور که می دانید، مصرف انواع آجیل و خشکبار و مغز دانه ها چه به صورت آجیلی و چه برای کاربردهای فرآوری بسیار گسترده و مورد توجه است به طوری که علاوه بر مصارف داخلی، زمینه های خوبی نیز برای صادرات ایجاد نموده است.
اما خشک کردن میوه به شیوه های سنتی، در سال های اخیر دچار تحولات عمیقی شده است و در کنار روند خشک کردن به شیوه ی سابق، در بخش های مختلف کشور، خشک کن های صنعتی زیادی فعال هستند.
در واقع تولید میوه خشک به شیوه ی صنعتی امری است که به خشکبار خوش سابقه ی ایرانی تنوع بسیار خوبی داده و همین امر راه را برای افزایش کیفیت، تنوع بیشتر، تولید حجم بیشتری از میوه خشک در زمان کمتر فراهم نموده که قطعاً می تواند در بحث جذب مشتری میوه خشک در بازار های جهانی و رونق بیشتر صادرات مؤثر واقع شود. همچنان که در سال های اخیر شاهد موفقیت های خوبی در این زمینه بوده ایم و بخشی از تولیدات میوه خشک در کشور توسط خریدار میوه خشک جهت صادرات سفارش داده می شود.
پخش عمده میوه خشک بسته بندی مناسب مدارس
همچنان که در قبل بیان شد، یکی از مکان های مناسب برای پخش عمده میوه خشک بسته بندی مدارس است. در واقع نیاز کودکان به مصرف مواد غذایی در میان وعده های آموزشی امری اجتناب ناپذیر است و از طرفی بحث تغذیه ی سالم این گروه از جامعه مطرح است که اهمیت زیادی دارد.
متأسفانه بسیاری از تنقلات و خوراکی های با ارزش غذایی کم مانند انواع چیپس و پفک در مدارس ارائه می شود که مورد استقبال زیاد کودکان نیز قرار می گیرد. بنابراین برای تصحیح این روش تغذیه ای بایستی خوراکی انتخاب کرد که هم ارزش غذایی داشته باشد و هم کودکان آن را پسندیده و چشیدن طعمش برای آنان جذاب باشد.
خوشبختانه همان قدر که چیپس و پفک برای کودکان جذاب است، محصولات خشکباری مانند مغز دانه ها، قیسی، آلوچه، لواشک و مواردی از این دست نیز مورد استقبال آنان می باشد. بنابراین انتخاب انواع میوه خشک بسته بندی جهت پخش در مدارس انتخاب مناسبی است.
البته با توجه به این که در تولید میوه خشک، از افزودنی استفاده می شود، بنابراین بایستی به لحاظ تأییدیه بهداشتی محصولات نیز استاندارد عمل نمود.
از سوی دیگر انتخاب میوه خشک مخلوط بسته بندی شده که در آن میوه خشک های ترش مزه ای مانند آلو شابلون و کیوی نیز استفاده شده باشد، پیشنهاد مناسبی خواهد بود. در بحث قیمت فروش عمده میوه خشک به صورت بسته بندی نیز بایستی از وزن های کمتر و مواردی که برای پخش در مدارس مناسب باشد، استفاده کرد.
بزرگترین بازار خرید و فروش میوه خشک
بزرگترین بازار خرید و فروش میوه خشک ایران را در کجا می توان یافت؟ همان طور که می دانید تهران مرکز خرید و فروش انواع محصولات در صنایع مختلف مصرفی است و بنابراین انتظار می رود که بزرگترین مرکز فروش عمده میوه خشک در تهران واقع باشد.
در واقع بسیاری از تولیدات میوه خشک که حاصل تلاش کارگاهها و کارخانه های میوه خشک است، در تهران قابلیت ارائه دارد و بنابراین طبیعی است که بتوان در بازار این شهر به انواع برندهای میوه خشک چه به صورت بسته بندی شده و چه فله دست یافت.
به عنوان مثال بسیاری از افرادی که خریدار میوه خشک جهت صادرات هستند، می توانند با مراجعه به این شهر و یا استفاده از روش های مجازی و به روز، به انواع محصولات در حجم های تناژ دسترسی پیدا کنند.
همان طور که می دانید، امروزه خرید اینترنتی میوه خشک همچون بسیاری از محصولات به یکی از روش های سفارش این محصول تبدیل شده است و بنابراین برای دسترسی به حجم های تناژ و عمده، انتخاب اینترنت شروع مناسبی خواهد بود.
پخش عمده میوه های خشک بسته بندی
امروزه بسیاری از افرادی که در کار تولید انواع میوه خشک، سبزی خشک و محصولات مرتبط هستند، به دنبال مرجعی برای پخش عمده می باشند. در واقع این که مطمئن باشند تولیدات آن ها توسط یک مرکز پخش خریداری شده و مشتریانی دارند که به صورت مستمر از آنان خرید تضمینی میوه خشک داشته باشند.
البته برخی از افرادی که در کار فروش دستگاه میوه خشک فعالیت می کنند، پس از فروش ارتباط خود را با مشتریان خود که همان تولید کنندگان میوه خشک هستند قطع نکرده و در کار خرید میوه خشک و یا حتی سفارش تولید قول همکاری و یا اهتمام به همکاری می دهند.
طبیعی است که این مسئله با افزایش رویکرد بخش های مختلف جامعه مبنی بر محصولات به صورت خشک شده و جایگزین به جای محصولات فرآوری شده یا انجمادی می توان با قدرت بیشتری ادامه یابد.
اما روش دیگری نیز برای ارائه ی محصول وجود دارد که پخش اینترنتی و در بستر شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف است.
بدیهی است که در این حالت به ویژه اگر فروش محصولات به صورت بسته بندی و با برند مشخص انجام شود، می تواند برای تولید کنندگان مختلف بستر خوبی جهت پیدا کردن جایگاهی خوب در تولید و فروش میوه خشک و توسعه ی آن ایجاد نماید.
تولید کننده انواع میوه خشک ارگانیک و با کیفیت در ایران
همان طور که می دانید به دلیل اکسید شدن و تیره شدن بسیاری از میوه جات در روند تولید، بسیاری از تولید کنندگان از موادی موسوم به متابی سولفیت و یا مواد مشابه استفاده می کنند که البته بسیاری از این افراد به صورت استاندارد و با مجوز بهداشت این کار را انجام می دهند.
اما کاملاً واضح است که در هر صورت استفاده از محصولات دارای مواد افزودنی یا نگهدارنده هر چند در حد مجاز و استاندارد به اندازه ی استفاده از محصولاتی کاملاً سالم و طبیعی مناسب نخواهد بود.
به ویژه آن که رویکرد جهانی استفاده از محصولات به سمت تغذیه ی سالم و مصرف محصولات ارگانیک است؛ امری که در ایران نیز روند رو به رشدی را طی می کند.
البته برای این که میوه خشک های تولید شده، خوش رنگ و جذاب بمانند، روش دیگری نیز وجود دارد و آن تغییر شیوه ی خشک کردن میوه است که به عنوان مثال با تغییر دستگاه خشک می تواند ایجاد شود. اما هزینه های این دستگاه ها نیز بیشتر می باشد.
البته صحبت از تولید و ارائه ی انواع میوه خشک به صورت ارگانیک و با بهترین کیفیت، مسئله ای است که نیازمند استفاده از میوه جات ارگانیک در ابتدا و سپس طی مراحل خشک شدن بدون استفاده از مواد افزودنی یا نگهدارنده خواهد بود. و بنابراین جهت خرید تضمینی میوه خشک ارگانیک بایستی تحقیقات لازم از تولیدکننده و فروشنده ا ین محصول انجام شود.
توزیع عمده میوه خشک مخلوط بسته بندی ویژه همایش
همان طور که می دانید، در طول سال و در نقاط مختلف ایران و جهان همایش ها و گردهمایی های زیادی پیرامون موضوعات مختلف تشکیل می شود که بدون تردید پای ثابت بسیاری از آن ها بحث پذیرایی از مدعوین و مهمانان می باشد.
استفاده از میوه، کیک و شیرینی و به عنوان یکی از متداول ترین محصولات محسوب می شود. اما بدون شک و با امکان تولید انواع میوه خشک با کیفیتی عالی و طعمی خوشانید، می توان به جای استفاده از میوه ی تازه که قاعدتاً سختی های خود را در بحث آماده سازی و همچنین نحوه ی استفاده برای مدعوین دارد، میوه خشک را پیشنهاد کرد.
استفاده از میوه خشک های مخلوط بسته بندی شده یکی از به ترین گزینه هایی است که در بحث استفاده از میوه خشک در این همایش ها وجود دارد.
تنوع رنگ و طعم، استفاده ی آسان در طول همایش برای مهمانان و البته بحث راحتی آماده سازی و پذیرایی آن از جمله مزیت هایی است که برای توزیع این محصول می توان بر شمرد. البته نوع بسته بندی و کیفیت آن و وزن مناسب امری است که با توجه به نوع همایش و بودجه ای که به این امر اختصاص می یابد متفاوت خواهد بود.
عمده فروش میوه های خشک شده در تهران
اما در تهران بسیاری از تولید کنندگان میوه خشک حضور دارند و یا دست کم بسیاری از تولید کنندگان در شهرهای دیگر مایل به ارائه ی محصولات خود در این شهر هستند.
بنابراین بسیاری از عمده فروشی های میوه خشک و البته سبزی خشک را می توان در بازار این شهر جست و جو کرد.
افراد و شرکت هایی که هم به صورت فله ای و بدون برند و هم با بسته بندی های مختلف به لحاظ شکل، وزن و کیفیت به مشتریان ارائه ی خدمات می نمایند. کاملاً واضح است که برای دسترسی به بهترین عمده فروش به لحاظ قیمت و کیفیت مد نظر، بایستی زمان کافی صرف شود، که برای این کار خرید و فروش اینترنتی به عنوان یک روش به روز در دسترس همگان قرار دارد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.